Snorkelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marjoleinbuitelaar - WaarBenJij.nu Snorkelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marjoleinbuitelaar - WaarBenJij.nu

Snorkelen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Februari 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden. Dit komt omdat ik niet zo heel veel bijzondere dingen meer heb meegemaakt.Alles hier gaat eigenlijk gewoon zijn gangetje.
Op de stage zijn we nu ook eindelijk gewend, vanaf dinsdag ga ik hele dagen lesgeven. Ik vind dat wel lekker, want dan gaan de ochtenden wat sneller voorbij, des te eerder we weer naar het strand kunnen!
De kinderen in mijn klas zijn wel heel lief.
Ze zijn heel aanhankelijk, ze willen het liefst de hele dag met me knuffelen en op mijn schoot zitten, zelfs de stoerste jongens van de klas!

Woensdag hebben we zijn allen een boottochtje gemaakt. Onderweg maakten we een stop om te snorkelen. We kregen een snorkelset met flippers en we moesten in het water springen, terwijl wij gingen snorkelen gaven de mensen van de boot de vissen te eten. Er zaten wel duizend vissen onder mij toen ik voor het eerst onder water ging!!! In het begin was het best wel eng, maar later helemaal niet meer.
Ik heb echt supermooie vissen gezien, met allemaal mooie kleurtjes. Ik ga zeker vaker snorkelen hier!

Morgen gaan we met een groepje mensen uit ons huis naar een strandje waar je vanaf 15 meter hoogte in de zee kan springen.
Ik ga dit natuurlijk niet doen, maar dat hadden jullie ook vast wel van mij verwacht!
In het huis is het ook echt gezellig, we doen veel samen met een paar andere mensen.
Helaas gaat er maandag eentje weg, dat is heel jammer.

Nou dit was het weer zo´n beetje.
Als ik weer wat leuks heb meegemaakt dan horen jullie het!

oja, het duurt echt heel lang voordat er 1 foto op de site staat, ik heb er nu alvast 3 en de volgende komen later.

  • 18 Februari 2005 - 23:04

    Ger:

    Spring inderdaad maar niet van 15 mtr. het water in. Laat dat maar aan die Antilianen over.

  • 19 Februari 2005 - 10:29

    Marieke:

    Hoi lein, leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Gelukkig ben je weer beter en kun je daar lekker van het mooie weer en van het strand genieten! Liefs Mariek...

  • 19 Februari 2005 - 15:46

    An:

    Leuke foto's!!! Alleen jammer dat je er zelf maar 1x op staat! Gelukkig is de stage weer leuker. Wat een luizenleventje heb je toch, elke dag strand... ben jaloers! X

  • 19 Februari 2005 - 15:57

    Andy:

    Hoi, wat leuk dat snorkelen; dat zou ik ook zo graag doen. Pap wil dat nooit als de gelegenheid zich voordoet (in Australie, Brazilie,Florida)Zeker nog een keer doen hoor!!!!Veel plezier en xxx.

  • 21 Februari 2005 - 15:02

    Eva:

    Wauw wat een leuke foto's!! Dat ziet er wel eventjes anders uit dan het carnaval hier he! Veel plezier nog daar!
    liefs Eva

  • 23 Februari 2005 - 09:03

    Karen:

    Hey Lein,
    Het klinkt allemaal fantastisch! ik heb Robin gesproken en hij vertelde hoe mooi jullie het voor elkaar hebben! GAAF!
    Lot, komt al snel he! Leuk voor je! Nog heel veel plezier!! Kus Ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2005

weekendje weg

18 Februari 2005

Snorkelen

07 Februari 2005

carnaval

31 Januari 2005

Het is hier gezellig!

28 Januari 2005

hallo. ik heb een website!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 4514

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: