Het is hier gezellig! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marjoleinbuitelaar - WaarBenJij.nu Het is hier gezellig! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marjoleinbuitelaar - WaarBenJij.nu

Het is hier gezellig!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2005 | Nederland, Amsterdam

We hebben al weer erg veel meegemaakt de laatste paar dagen.
Zaterdag hadden we een verjaardag van de moeder van Maya. We moesten er om 9 uur zijn en we moesten ook ons kussen meenemen!
Toen we er waren mochten we nog niet naar binnen want we moesten wachten totdat iedereen er was, er mochten trouwens alleen maar vrouwen komen, de mannen moesten thuisblijven. Toen iedereen er om kwart voor 10 was mochten we naar binnen. We zaten in een soort bijkamer van het huis, het huis was helemaal versierd in chinese stijl. Heel leuk. We moesten op ons kussen op de grond gaan zitten en we kregen een chinese waaier, een chinees kleedje en natuurlijk eetstokjes!
Daarna kregen we allemaal chinese hapjes te eten, allemaal heerlijk met vis bereid......
Het was wel een hele bijzondere verjaardag.

Die avond zijn we voor het eerst echt uitgeweest naar mambo beach. Supergezellig!
Het is gewoon een kroeg op het strand, tussen de palmbomen en onder de sterrenhemel! Er werd ook van die leuke caraibische muziek gedraaid, dus we hebben de hele avond gedanst!

Gister is het kindercarnaval begonnen. We hadden een prachtig plekje op een terras wat boven het plein zat. We konden alles heel goed zien, er kwamen anderhalf uur lang alleen maar verkleedde kinderen voorbij gedanst achter wagens met muziek.
Elke groep had weer een ander mooi pak aan, heel anders vergeleken bij de Nederlandse carnaval! Ik heb wel 30 foto's gemaakt dus die zal ik er zo snel mogelijk opzetten!

Morgen is onze eerste stagedag, dus ik ben heel erg benieuwd, jullie horen het snel!

  • 31 Januari 2005 - 20:31

    Ger:

    Wat een leuke site! vooral met die foto's!

  • 01 Februari 2005 - 19:30

    An:

    Leuke foto's lein. Ziet er echt goed uit. Hoe was je eerste dag? Leuke klas? X

  • 02 Februari 2005 - 13:44

    Corina:

    hi mar leuke site heb je zo!!zo kun je ons mooi op de hoogte houden :) ik ben jaloers op je ik wou dat ik daar zat!!! dikke kuss en groetjes aan de andere!!corina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2005

weekendje weg

18 Februari 2005

Snorkelen

07 Februari 2005

carnaval

31 Januari 2005

Het is hier gezellig!

28 Januari 2005

hallo. ik heb een website!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 4514

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: