hallo. ik heb een website! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marjoleinbuitelaar - WaarBenJij.nu hallo. ik heb een website! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marjoleinbuitelaar - WaarBenJij.nu

hallo. ik heb een website!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Januari 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Zoals jullie zien heb ik een nieuwe website gemaakt, helemaal zelf gedaan!
Het is hier echt super leuk, we hebben al veel mooie dingen gezien op het eiland.
Gister zijn we naar het mooiste strand van heel curacao geweest, nou je weet niet wat je ziet! Prachtig, ik zet binnenkort wel een foto op de site, dan kunnen jullie het zelf zien.....
Vanavond gaan we naar een miss verkiezing van het kindercarnaval. Maya neemt ons echt overal mee naar toe, heel leuk, zeker nu we zelf nog geen auto hebben. De auto komt er gelukkig volgende week aan, vandaag hebben we hem gezien, het is een station car, rood. Diana en ik hebben er alletwee een rondje ingereden en we waren meteen al verdwaald! Het is wel een lekker autotje.
Ik ga nu proberen om wat foto's om mijn site te zetten. Ik schrijf snel weer meer!
kusjes Marjolein

  • 28 Januari 2005 - 20:37

    Annemarie:

    Hi zus,
    Leuk dat je een site hebt...kunnen we je avonturen goed in de gaten houden! Snel foto's plaatsen (waarop je niet al te bruin bent)!!
    Dikke kus van je zus

  • 29 Januari 2005 - 09:34

    Andy:

    hi troel, wat leuk die website en je enthousiaste reaktie op alles. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ben reuze benieuwd naar de foto's (of die ook zo mooi zijn als de onze!).Geniet volop!!! xxxmam

  • 29 Januari 2005 - 09:58

    Andy:

    hi troel, wat leuk die website en je enthousiaste reaktie op alles. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ben reuze benieuwd naar de foto's (of die ook zo mooi zijn als de onze!).Geniet volop!!! xxxmam

  • 29 Januari 2005 - 10:05

    Marten:

    hey lein, wat leuk, je eigen site. Gelukkig heb je het naar je zin. Genietse nog en heel veel groetjes van je broer.

  • 29 Januari 2005 - 11:36

    Annelies:

    He Lein,
    sorry dat ik je niet meer gesproken heb, maar ik vind het heel tof om je verhalen te volgen op internet!
    geniet ervan, onwijse veel plezier, groetjes aan de andere meiden!
    xxx

  • 29 Januari 2005 - 14:49

    Lot:

    Hi Lein!
    Wat leuk dat je nu toch nog een eigen site hebt! Fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben! Ben erg benieuwd naar de foto's... Heel veel plezier! Liefs Lot

  • 29 Januari 2005 - 15:09

    Karen:

    Hey Leintje, eindelijk heb ik je bericht gelezen! Dit is echt een fantastische manier om op de hoogte te blijven! Leuk! Je schrijft als of je het onwijs naar je zin hebt! Fantastisch!!
    Ik hoop snel wat fotootjes te zien! Veel plezier! Groetjes aan iedereen!
    Kus kaatje!

  • 30 Januari 2005 - 14:29

    Andy:

    hoi lein, wat een leuke foto's en wieis dat schattige jochie?
    Ga je elke dag zwemmenb in zee?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2005

weekendje weg

18 Februari 2005

Snorkelen

07 Februari 2005

carnaval

31 Januari 2005

Het is hier gezellig!

28 Januari 2005

hallo. ik heb een website!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 4514

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: