weekendje weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marjoleinbuitelaar - WaarBenJij.nu weekendje weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marjoleinbuitelaar - WaarBenJij.nu

weekendje weg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Februari 2005 | Nederland, Amsterdam

Er zijn weer wat dagen verstreken en ik heb weer lekker veel meegemaakt.
Het stikt hier van de bekende Nederlanders. Vorige week hebben we nog samen met Katja Schuurman en de zoon van Theo van Gogh op een rots gestaan. Een paar van onze groep sprongen naar beneden het water in. Na even gepraat te hebben met ons over hoe hoog het wel niet was sprong Katja zelf ook! Later bleek dat de hele crew van de film 'cool'en '0605'op het eiland was.
Op donderdag gingen we naar de premiere van de film cool. Omdat we best wel laat waren moeten we helemaal voorin zitten. Maar dat vonden we niet erg toen opeens katja en de anderen uit de film pal voor onze neus kwamen staan om wat te vertellen over de film. Later was er nog een afterparty en daar waren ze ook aanwezig. Na een tijdje naast hun te hebben gestaan durfden we eindelijk te vragen of we met haar op de fofo mochten! Ik hoop dat ik hem ook op de site kan zetten.

Afgelopen weekend zijn we met Marieke en Isabel een weekendje weggegaan met de familie van Maya. We hadden een weekendhuisje gehuurd en de hele familie zou meegaan. De eerste avond waren we alleen met Maya haar broer en zijn vriendin en zaterdags zou de rest van de familie komen. We waren iets te laat van huis weggegaan en ondertussen was het al donker geworden. We stopten eerst bij de Mac Donald om een mac flurry te halen. Toen we weer wilden wegrijden startte de auto niet meer. Hier had hij wel vaker last van, maar nu deed hij echt niks meer! Na een jump-start deed hij het dan toch uiteindelijk weer en we konden gaan rijden. Het huisje waar we naar toe gingen lag in Lagun. Dat is bijna helemaal in het westpunt, het was dus een aardig stukje rijden. Het is echt een rechte weg midden door de bossen. Er stonden ook geen lantaarnpalen, en Maya had net een eng verhaal verteld over een een legende over de route die we reden.
Met vier meiden in de auto kun je je wel voorstellen wat we doodsbang waren, we zagen echt helemaal niks, we hadden net een eng verhaal gehoord en we wisten dat de auto er elk moment mee kon stoppen!
We waren dan ook blij dat we er eindelijk waren, maar die blijheid was al snel weer weg toen we in ons huis binnenkwamen.
Het was er namelijk een dierentuin!!!!
We kwamen tegen:een wespennest in de slaapkamer, 5 kakkerlakken die heel groot waren, een enorme sprinkhaan en een soort dikke mini krokodil in de badkamer!
We wilden eigenlijk meteen weer echtsomkeert maken naar ons huis, maar ja dat enge stuk terug naar huis durfden we ook niett meer te rijden...........
Met zijn alleen hebben we het hele huis schoongemaakt, een hele bus ongedierteverdelger leeggespoten en toen was het toch nog heel bewoonbaar geworden!
De volgende dag gingen we er vroeg uit om de christoffelberg te beklimmen.
Omdat het keihard regende hebben we eerst mooie grotten bezocht, en door het natuurpark gereden. Rond een uur of 11, op het heetst van de dag begonnen we met klimmen. Het was echt superleuk en onwise mooi. Zelfs het klimmen was heel leuk om te doen, natuurlijk wel vermoeiend, maar echt heel leuk. Volgende week zaterdag gaan Marieke en ik weer een keer omhoog!
De rest van de dag hebben we heerlijk op het strand gelegen en geluierd op de porche.
Alle matrassen van binnen werden buiten neergelegd en iedereen ging lekker zijn gangetje. Een paar lagen te slapen, anderen deden een spelletje, de omaatjes waren aan het dansen en ik keek mijn ogen uit naar alles wat gebeurde! Er waren ondertussen wel 25 man in het huis.
Ook kregen we 4 keer per dag warm eten, we werden echt helemaal volgestouwd. Maar we durfden ook niet te zeggen dat we niks meer hoefden.
De volgende dag lagen we om half 9 op het strand, dat was heerlijk. Om 4 uur wilden we naar huis rijden, toen alles was gepakjt wilde ik de auto starten, maar die deed helemaal niks meer! Zelfs na een jump-start ging hij niet meer aan. De accu was helemaal op. Daar werden we best een beetje sacherijnig van. We konden gelukkig wel met de familie meerijden en de auto hebben we daar laten staan, we hebben hem nog steeds niet terug gekregen, dus vandaag hadden we ook geen auto, lekker balen dus, want Lot is hier en ik kan haar nu niet zo veel laten zien. Morgen ga ik met Lot, haar zusje en Nicole uit eten en daarna naar de openluchtbioscoop, ik heb er zin in!

  • 01 Maart 2005 - 08:30

    Andy:

    hoi, wat geniet je toch; ik zou jou wel eens hebben willen zien in dat huis met al dat ongedierte!! hier ben je al bang van een spinnetje, maar dat zal inmiddels wel veranderd zijn denk ik.
    Geniet en groeten aan de fam.Brouwer.....xxxmam

  • 01 Maart 2005 - 22:33

    Ger:

    Leuk verhaal! Hoe vond je de films? Hoop dat de auto het snel weer doet.
    xxxmoi

  • 03 Maart 2005 - 14:48

    Karen:

    Hey lieverd, geweldig allemaal. Ik stuur je van het weekend even een lange mail!
    Kus Ka

  • 06 Maart 2005 - 11:06

    Leontien:

    jeetje Lein, een klein beestje hier en daar is toch niet zo erg!!!
    Pas op voor teveel zon!! Hier is het weer echt heerlijk. Ik ga nu ook weer snel buiten zitten.
    Doei

  • 06 Maart 2005 - 11:28

    Ger Sr.:

    Via Leontine gehoord van jouw side.
    Leuk he, Curacao, vind ik ook,dus geniet er maar van, want het is zo voorbij

  • 06 Maart 2005 - 16:21

    Lot:

    Hi Lein!
    We zijn weer thuis! Het is hier wit en koud, geef mij maar Curacao! Ik vond het super! Geniet er nog even van en tot gauw!
    X Lot

  • 30 Maart 2005 - 06:18

    Dries:

    Heej Leinos, gaaf verhaal zeg, hoop dat je het naar je zin hebt nu mijn broeder je een bezoek brengt! xx Dries

  • 11 April 2005 - 10:14

    Mariek:

    Hoi Lein, wat een gave verhalen zeg! Tof hoor! Ben wel een beetje jaloers als ik het allemaal zo lees. Denk dat ik ook maar een keer naar Curacao ga. het is nu maandag 11 april en over een paar dagen kom je alweer thuis. Je zult wel balen! In ieder geval alvast een hele goeie reis en tot zondag op de tennis!!! Dikke kus Mariek...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2005

weekendje weg

18 Februari 2005

Snorkelen

07 Februari 2005

carnaval

31 Januari 2005

Het is hier gezellig!

28 Januari 2005

hallo. ik heb een website!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 4495

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: